Dobry czas na współpracę.
Kompleksowa obsługa – Zarządzanie systemem i przygotowanie treści.
Od wielu lat towarzyszymy ciekawym realizacjom łączącym technologie prezentacji obrazu i marketing – w małym i wielkim formacie. Bez względu na to, czy potrzebujesz monitorów prezentacyjnych, projektorów multimedialnych czy ścian video – znajdziesz je w naszej ofercie! Łączymy dostarczane urządzenia prezentacyjne z systemami informatycznymi umożliwiającymi dalsze przetwarzanie obrazu. Oferujemy możliwość bardzo precyzyjnego nimi sterowania, również za pomocą systemów Digital Signage. Wdrażamy w tym celu również nasz autorski system – Strong Signage. Zawiera on wiele unikalnych, marketingowych rozwiązań, które w znaczący sposób zwiększają skuteczność emitowanych treści i przekładają się na sprzedaż produktów i usług oraz rozpoznawalność marki. Tworzący go specjaliści szczególną troskę przyłożyli do kwestii tzw. „usability” sprawiając, że jest on intuicyjny, przejrzysty i łatwy w obsłudze nawet przez kadrę bez kierunkowego przygotowania informatycznego.
Więcej pracujemy i żyjemy szybciej! Chcemy być postrzegani jako konsumenci inteligentni, świadomie dokonujący wyborów. Czujemy się zalani potokiem komercji i dlatego często odwracamy się od „zwykłych” bloków reklamowych. Wymagamy od reklamy więcej! Potrzebujemy nowego bodźca, który przykuje naszą uwagę. Warstwa informacyjna pojawiająca się obok warstwy reklamowej, daje odbiorcy wrażenie otrzymywania korzyści. Zapoznaje się on z wiadomościami dnia, kursami walut czy giełdy, informacjami o polityce i gospodarce, czy choćby o pogodzie lokalnej i na świecie. Towarzyszący takim informacjom przekaz reklamowy odbierany jest wtedy w sposób zupełnie inny. Nabiera świadomie i podświadomie pozytywnego wymiaru. Jego odbiór staje się zamierzony a skuteczność większa. Dostarczamy zróżnicowane serwisy informacyjne, które ten cel urzeczywistniają.
Przygotowanie skutecznego zestawu treści wyświetlanych na monitorach reklamowych wymaga połączenia kilku niezwykle istotnych umiejętności. Przede wszystkim jest to rozumienie rynku i konsumentów oraz prawidłowa identyfikacji grupy docelowej. Dodatkowo wymagana jest znajomość technik marketingowych oraz wsparcie ze strony copyright’erów i grafików a często również programistów. Wszystko to możemy zaoferować jako jeden pakiet usług – w formie outsourcingu obsługi Państwa systemu Digital Signage. Praktyka udowodniła, że może to być bardzo korzystny wariant współpracy, umożliwiający każdemu dysponowanie sporym zapleczem kompetencji już na starcie. Przekłada się to na oferowanie atrakcyjnych, profesjonalnie przygotowanych a przede wszystkim skutecznych treści przy jednoczesnej minimalizacji kosztów.