Sieć restauracji
Dla wszystkich potraw znajdujących się w menu tworzone są atrakcyjne wizualizacje – zdjęcia lub filmy. Dodawany jest opis potraw i ich cena referencyjna.
Administrator Centralny układa pętle reklam na każdą z pór dnia, odpowiednią do typu obiektu i klientów. Również na wiele dni naprzód.
Możliwe jest wydzielenie części bloku reklamowego dla Administratora Lokalnego, który układa własną część menu, odpowiednią dla preferencji lokalnych klientów lub posiadanych zapasów. Przy odpowiednio umieszczonych nośnikach możliwe jest zamieszczenie w kreacji elementów sprzyjających interakcji z użytkownikiem, np. kodów QR. Użytkownicy skanując kody składają jednocześnie zamówienia na potrawy serwowanego podczas kolejnego posiłku. To samo narzędzie można wykorzystać by badać preferencje na kolejne dni, dopasowując menu do klientów i zwiększając sprzedaż.
Połączenie odpowiednio przygotowanych materiałów bazowych, nieintensywnej czasowo aktywności administratorów centralnych i lokalnych, z dodatkowymi informacjami pochodzącymi bezpośrednio od klientów pozwala na stworzenie perfekcyjnego menu! Efektywność takiego działania przewyższa po wielokroć jakiekolwiek działania oparte na komunikacji realizowanej przy pomocy tradycyjnych narzędzi BTL czy nawet sieci internet.
Tu wszelkie impulsy sprzedażowe mają miejsce w najlepszej możliwej lokalizacji – tam, gdzie potrzeby i preferencje są najsilniejsze i gdzie najłatwiej na nie wpływać – w firmowej restauracji.